W sprzedaży ostatnie mieszkania inwestycji od Unidevelopment SA

W dzielnicy pełnej przyrody i terenów rekreacyjnych, przy ul. Sokratesa 7, powstaje inwestycja Latte, realizowana przez spółkę Unidevelopment SA. Oferuje ona przyszłym mieszkańcom bezpieczne, zróżnicowane i pełne udogodnień sąsiedztwo. Mieszkańcy inwestycji Latte będą mogli odetchnąć, zrelaksować się przy dobrej kawie w wymarzonym M zaledwie kilkanaście minut jazdy od centrum tętniącej życiem stolicy. W ofercie dewelopera pozostało tylko 31 mieszkań.

Bielany kojarzone są z zielenią, przede wszystkim dzięki unikatowemu w skali miasta Lasowi Bielańskiemu, który stanowi pozostałość po pełnej bioróżnorodności i wiekowych drzew Puszczy Mazowieckiej. Dzielnica ta jednak, a tym samym powstające tu Osiedle Latte, oprócz możliwości rekreacji wśród zieleni, oferuje mieszkańcom znacznie więcej.  Dzięki bogatemu zapleczu usługowemu, ofercie edukacyjnej i swojemu prężnemu rozwojowi obejmującemu m.in. modernizację miejskiej infrastruktury oraz doskonałej komunikacji, jest chętnie wybierana jako miejsce do życia.

Szybka i komfortowa komunikacja

Wyróżnikiem Bielan jest z pewnością rozwinięta infrastruktura komunikacyjna. Nie bez przyczyny zajmują one jedno z czołowych miejsc w zestawieniu najlepiej skomunikowanych dzielnic Warszawy. Przebiega tu pierwsza linia warszawskiego metra, łatwo dostępna jest droga ekspresowa S7 oraz liczne linie autobusowe i tramwajowe, które zapewniają sprawny dojazd do niemal każdego miejsca w stolicy. Z udogodnień infrastruktury miejskiej korzystać będą także przyszli nabywcy inwestycji Latte. Przystanek autobusowy zlokalizowany jest ok. 100m od inwestycji, a w okolicy znajdują się również dwie stacje metra – Młociny oraz Wawrzyszew. Aby usprawnić ruch uliczny, modernizowane są kluczowe, okoliczne drogi: ciąg ulic Rudnickiego-Perzyńskiego-Podczaszyńskiego. Na Nocznickiego zostanie założona dodatkowa sygnalizacja świetlna. Dzielnica zadbała też o miłośników rowerów i przygotowała dla nich rozbudowaną sieć ścieżek rowerowych.

Rekreacja i kultura na Bielanach

Bielany  stwarzają  mieszkańcom możliwość korzystania z różnych form relaksu i odpoczynku w otoczeniu natury. Mamy tutaj las Bielański, las Młociński, stawy Brustmana oraz sąsiadujący Kampinoski Park Narodowy. Tereny dzielnicy to w dużej części parki, rezerwaty, trasy turystyczne oraz nadwiślańskie bulwary i plaże, które zachęcają mieszkańców do spacerów, spotkań towarzyskich czy uprawiania sportu na świeżym powietrzu.

Wybierając mieszkanie, wiele osób bardzo dokładnie analizuje okolicę i bierze pod uwagę, jakie możliwości daje ona pod kątem spędzania wolnego czasu. Poszukiwane są lokalizacje pozwalające  zrelaksować się na świeżym powietrzu w pobliżu domu, ale też z dogodną infrastrukturą i ciekawą ofertą kulturalną – mówi Barbara Kunicka, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Unidevelopment SA.

Spędzanie czasu wolnego na Bielanach to także możliwość uczestniczenia w wydarzeniach kulturalnych. Latem organizowane są wakacyjne cykle spotkań przyrodniczych dla najmłodszych, kina plenerowe, targi śniadaniowe i letnia scena koncertowa. Jednym słowem – każdy znajdzie tu coś dla siebie. Tradycją jest np. doroczne Święto Starych Bielan, w tym spotkania oraz wyprzedażowe „Garażówki” przy ratuszu dzielnicy, w które może włączyć się każdy mieszkaniec. Aktywny wypoczynek i rozrywkę w przestrzeni miejskiej wspierają lokalne instytucje kultury – np. Bielańska Fonoteka organizuje drugą edycję letnich spacerów historycznych, a Filmowa Stolica Lata po raz kolejny zagości na Słodowcu.

Społeczność dzielnicy – aktywnie i z pomysłem

Bielany rozwijają się także dzięki aktywnie działającej społeczności. Zaangażowanie mieszkańców dostrzec można poprzez zgłaszane inicjatywy, np. dotyczące ułatwień dla rowerzystów, czy też zachęty do współtworzenia przestrzeni miejskiej w odpowiedzialny i świadomy sposób – kampania edukacyjna re/Wisła.

Na Bielanach funkcjonują cotygodniowe Biblioteki Podwórkowe dla najmłodszych, organizowane w Mediatece Start-Meta oraz inicjatywa mówienia „nie” marnotrawstwu. Integracja i działanie we wspólnym interesie dają mieszkańcom poczucie przyjaznego i otwartego sąsiedztwa, uatrakcyjniając Bielany w oczach przyszłych lokatorów.

Na wyciągniecie ręki… wszystko co najważniejsze na co dzień

W bezpośrednim sąsiedztwie ul. Sokratesa 7, czyli miejsca, gdzie powstaje inwestycja Latte, przyszli mieszkańcy znajdą wszystko, czego potrzebują. Pobliska Galeria Młociny, supermarket, klimatyczne kawiarnie, restauracje i sklepy, a także okoliczne zaplecze edukacyjne szkół i przedszkoli sprawiają, że niezbędne na co dzień placówki i usługi są na wyciągnięcie ręki.

Poczuj smak Latte

Charakter Bielani zachodzące w dzielnicy zmiany sprawiają, że to szczególne miejsce do życia. Osiedle  Latte pozwoli poczuć mieszkańcom wyjątkowy charakter tej okolicy. Obecnie w ofercie pozostało tylko 31 mieszkań o  metrażu: od 31 m2 do ponad 100 m2. Wszystkie zostały starannie zaprojektowane, w taki sposób, aby  zagwarantować najwyższą jakość użytkowania.

Inwestycja łączy nowoczesne rozwiązania architektoniczne z dbałością o detale. Oryginalnego charakteru nadadzą jej wykorzystane w przestrzeniach wspólnych drewno i kamień oraz ozdobny mural. Całości dopełnią przestrzenne tarasy i ogródki, wydzielona zielona część wspólna dla mieszkańców a także całodobowa ochrona oraz podziemne miejsca postojowe. 

Planowane oddanie inwestycji do użytkowania przewidziane jest na 4. kwartał 2022 roku.

Lokalizacja – biuro sprzedażyul. Kondratowicza 37, 03-285 Warszawa
Budynki1
Ilość mieszkań w inwestycji124
Ilość mieszkań dostępnych w sprzedaży31
Metraż mieszkańOd 31 do 106 m²
Liczba lokali usługowych5
Status W trakcie realizacji

***********

Unidevelopment SA jest deweloperem z ponad 14-letnim doświadczeniem. Posiada ugruntowaną pozycję na rynku budownictwa mieszkaniowego w Warszawie, Poznaniu i Radomiu. W 2022 roku rozpoczęła działalność  w Gdańsku. Spółka jest członkiem Polskiego Związku Firm Deweloperskich oraz PLGBC – Polskiego Stowarzyszenia Budownictwa Ekologicznego. Należy do notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie Grupy UNIBEP SA.

Ciekawy Magazyn

Dobry brief to kapitalne narzędzie dla każdego twórcy. Jego obecność oznacza, że istnieje jakaś myśl przewodnia, której Twoja praca powinna zostać podporządkowana. Co pozwala na określenie głównych założeń tekstu, a także jest idealnym punktem odniesienia chociażby do wykonania researchu. To dzięki briefowi będziesz wiedzieć, kto jest potencjalnym odbiorcą Twojego tekstu i gdzie zostanie on opublikowany. I chociaż tego rodzaju informacje wydają się nie mieć tak dużego znaczenia, tak jest to bardzo błędne myślenie. Poza tym brief zawsze można zmienić, tworząc tym samym nowy punkt odniesienia dla własnej pracy.

Zdania nie powinny być zbyt długie. Jest to problem, z którym borykają się zarówno początkujący copywriterzy, jak i ci specjaliści w swoich dziedzinach, którzy zawodowo nie zajmują się pisaniem. Oczywiście zdania wielokrotnie złożone nie są zakazane w tekstach blogowych. Tym niemniej tam, gdzie można użyć kropki, użyj jej. W Internecie nikt nie chce czytać długich zdań. Poza tym takie konstrukcje też trzeba umieć stworzyć. A zachowanie jasności wywodu w kilku następujących po sobie zdaniach wielokrotnie złożonych wcale nie jest łatwe.

Tam, gdzie możesz, używaj czasowników w stronie czynnej. Z gramatycznego punktu widzenia strona bierna jest w porządku, ale niepotrzebnie wydłuża zdania i komplikuje ich przekaz.

Staraj się unikać słów typu „wszyscy”, „żaden”, „każdy”, „nigdy”, „zawsze” itp. w ich różnych formach. Stosując tego typu wyrażenia łatwo o błąd. Nie posiadasz przecież wiedzy totalnej o Wszechświecie.

Pisz konkretnie. Tekst lub artykuł blogowy nie jest najlepszym miejscem do uprawiania językowej czy intelektualnej ekwilibrystyki. Esej, felieton, osobisty wpis dotyczący ważnej dla Ciebie sprawy – tak, tutaj można sobie pozwolić na odrobinę prywaty czy wręcz ekstrawagancji. Jeżeli jednak Twoja praca ma posłużyć szeroko rozumianemu marketingowi, warto się zastanowić dwa razy nad osobistym wydźwiękiem Twojego artykułu.
Lead, wypunktowania, nagłówki, śródtytuły, akapity – czyli wszystko to, co wprowadza odrobinę światła do tekstu – jest jak najbardziej wskazane. Ściana tekstu sprawdza się w twórczości noblistów, ale nie na blogach. Tematyka czy trudność poruszanego zagadnienia nie mają w tym przypadku znaczenia. Daj użytkownikowi możliwość złapania oddechu, nie każ mu koncentrować się zbyt długo.

Traktuj czytelnika z szacunkiem dla jego inteligencji. Czyli tak, jak chcesz, aby traktowano Ciebie. Clickbaity nie są chwytliwe, a pisanie z włączonym CAPS LOCKIEM nie sprawi, że Twój tekst będzie wyżej w wynikach wyszukiwania. Podobnie jak obecność potrójnych wykrzykników czy komunikatów w stylu „Kliknij, a Twoje życie zmieni się na zawsze!!”. Po prostu niech tytuł artykułu będzie adekwatny do jego treści.

Samo napisanie artykułu nie jest tak naprawdę trudne. Wystarczy, że skupimy się na tym, co chcemy czytelnikowi czy klientowi przekazać i jakiś tekst stworzymy. Sztuką jest jednak napisanie artykułu dojrzałego, który nie jest wyłącznie reklamą i laniem wody, a niesie za sobą wartość merytoryczną.

Kończąc artykuł warto przedstawić swoją opinię o danym temacie i pokazać, że nie przechodzimy obok niego obojętnie. Pokazanie swojej ludzkiej twarzy, znacznie poprawi wiarygodność artykułu i pokaże, że mamy zdanie na dany temat.

Zakończenie nie jest wymaganą częścią artykułu, jednak pozwala ona nawiązać kontakt z odbiorcami, dzięki czemu są oni bardziej skłonni do komentowania i wchodzenie w dyskusję z innymi użytkownikami.

To, czy dany artykuł zostanie dobrze przyjęty, często zależy nie od jego jakości a od grupy odbiorców. Pisząc artykuł, musisz więc wiedzieć do jakiej grupy docelowej dany tekst będzie kierowany, co znacznie ułatwi odniesienie sukcesu.

Pisząc tekst na jakikolwiek temat, pamiętaj o stosowaniu przedstawionych przez nas zasad, dzięki czemu Twoje artykuły nie tylko będą cieszyły się większą popularnością, ale też będą zachęcały do dyskusji.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *