Bentley rozpoczyna produkcję Bentaygi EWB

Bentley Motors rozpoczyna produkcję swojego najnowszego Grand Tourera Bentaygi EWB. To kolejna interpretacja najlepiej sprzedającego się modelu firmy, wyposażona w innowacyjne technologie wspierające komfort pasażerów. Samochód zadebiutuje w połowie września podczas Międzynarodowych Targów Southampton Boat Show.

Bentayga EWB, najnowsza propozycja od marki Bentley, to połączenie światowej klasy luksusu, innowacji technologicznych, rzemieślniczego kunsztu i najwyższego komfortu. Brytyjski producent właśnie uzyskał zgodę na rozpoczęcie produkcji tego modelu.

Wnętrze pojazdu wyróżniają nowoczesne pikowania, misterne forniry oraz nastrojowe diamentowe oświetlenie. Ponad 50% zamówień klientów obejmuje specyfikację Bentley Airline Seat, najbardziej zaawansowanych foteli jakie kiedykolwiek zamontowano w samochodzie czy oświetlenie Bentley Diamond Illumination. Dodatkowo, około 30% klientów wybrało rozszerzony asortyment lakierów oraz okleinę drewnianą z metalową nakładką. Wszystko to pokazuje znaczenie ręcznego rzemiosła z Crewe.

Cyfrowe rzemiosło

Charakterystyczne dla samochodów marki Bentley pikowania w kształcie diamentów zostały nowocześnie przeprojektowane. Symetryczny wzór w górnej części oparć foteli został opracowany i wykonany dzięki połączeniu cyfrowego kunsztu i precyzyjnej technologii, rozciągając romby i oddalając je od środkowej linii siedzeń. Z kolei na drzwiach pojawił się asymetryczny wzór, który podkreśla ich długość.

Wewnątrz każdego diamentu nieskazitelna skóra jest perforowana otworami o średnicy mniejszej niż 1 mm, a każdy z nich został precyzyjnie umieszczony cyfrowo przez projektantów wnętrz firmy Bentley, uzyskując spójny i harmonijny projekt.

Aby uzyskać jeszcze bardziej elegancki wygląd, we wnętrzu samochodu zastosowano cieńszą niż zwykle nić oraz o połowę mniejszy mikrościeg. Ta zmiana zaowocowała jeszcze lepiej zaakcentowanym pikowaniem. Proces ten jest dokładnie taki sam, jak pikowanie prezentowane na drzwiach i siedzeniach samochodu koncepcyjnego EXP 100 GT z 2019 roku.

Idealne połączenie: drewno i światło

Po raz pierwszy w standardowym wyposażeniu zastosowana zostanie drewniana okleina z metalową nakładką.  Ta opcjonalna funkcja znajduje się na desce rozdzielczej pasażera oraz wszystkich czterech drzwiach. Projekt obejmuje niestandardowe, wyjątkowo cienkie emblematy ze szczotkowanego metalu, o grubości 0,07 mm.

Inną, podkreślającą luksusowe wnętrze samochodu funkcją, wprowadzoną do modelu Bentayga EWB jest nowoczesne oświetlenie – Bentley Diamond Illumination. Nastrój uzyskuje się za pomocą 68 diod LED, które emitują światło przez małe perforacje o średnicy 1 mm, znajdujące się w skórzanym wykończeniu paneli drzwi.

Aby zapewnić jednolity kolor i intensywność światła w całym samochodzie, podświetlenie listwy może być kontrolowane przez kierowcę za pomocą systemu informacyjno-rozrywkowego i pilota z ekranem dotykowym.

Zaawansowane rzemiosło zapewnia większy wybór

Zastosowane w najnowszym modelu marki Bentley innowacje są dowodem na to, że technologia może łączyć się ze współczesnym rzemiosłem, zapewniając nowoczesny design i najwyższy stopień luksusu. Nowa Bentayga oferuje aż 24 miliardy opcji wykończenia, dzięki czemu marka Bentley jest w stanie zaoferować najbardziej indywidualną interpretację swojego wyjątkowego SUV-a w historii.

EWB zadebiutuje w Wielkiej Brytanii podczas tegorocznych Międzynarodowych Targów Southampton Boat Show, które odbędą się w dniach 16-25 września. Firma Bentley Motors została wyłącznym luksusowym partnerem motoryzacyjnym tego wydarzenia.  

O marce

Bentley Motors to jedna z najbardziej pożądanych marek samochodów luksusowych na świecie. W siedzibie firmy w Crewe znajdują się wszystkie działy marki – projektowania, R&D, mechaniki oraz cztery linie produkcyjne modeli: Continental, Flying Spur, Bentayga i Mulsanne. Połączenie wyrafinowanego rzemiosła, opartego na umiejętnościach przekazywanych z pokolenia na pokolenie, z inżynierską biegłością oraz najnowocześniejszą technologią stanowi wyróżnik Bentleya jako jednej z brytyjskich marek samochodów luksusowych. Bentley stanowi przykład brytyjskiego wytwórstwa wysokiej jakości w najlepszym wydaniu. W zakładach w Crewe pracuje około 4 000 osób. W Polsce oficjalni dealerzy samochodów Bentley znajdują się w Warszawie i Katowicach.

Ciekawy Magazyn

Dobry brief to kapitalne narzędzie dla każdego twórcy. Jego obecność oznacza, że istnieje jakaś myśl przewodnia, której Twoja praca powinna zostać podporządkowana. Co pozwala na określenie głównych założeń tekstu, a także jest idealnym punktem odniesienia chociażby do wykonania researchu. To dzięki briefowi będziesz wiedzieć, kto jest potencjalnym odbiorcą Twojego tekstu i gdzie zostanie on opublikowany. I chociaż tego rodzaju informacje wydają się nie mieć tak dużego znaczenia, tak jest to bardzo błędne myślenie. Poza tym brief zawsze można zmienić, tworząc tym samym nowy punkt odniesienia dla własnej pracy.

Zdania nie powinny być zbyt długie. Jest to problem, z którym borykają się zarówno początkujący copywriterzy, jak i ci specjaliści w swoich dziedzinach, którzy zawodowo nie zajmują się pisaniem. Oczywiście zdania wielokrotnie złożone nie są zakazane w tekstach blogowych. Tym niemniej tam, gdzie można użyć kropki, użyj jej. W Internecie nikt nie chce czytać długich zdań. Poza tym takie konstrukcje też trzeba umieć stworzyć. A zachowanie jasności wywodu w kilku następujących po sobie zdaniach wielokrotnie złożonych wcale nie jest łatwe.

Tam, gdzie możesz, używaj czasowników w stronie czynnej. Z gramatycznego punktu widzenia strona bierna jest w porządku, ale niepotrzebnie wydłuża zdania i komplikuje ich przekaz.

Staraj się unikać słów typu „wszyscy”, „żaden”, „każdy”, „nigdy”, „zawsze” itp. w ich różnych formach. Stosując tego typu wyrażenia łatwo o błąd. Nie posiadasz przecież wiedzy totalnej o Wszechświecie.

Pisz konkretnie. Tekst lub artykuł blogowy nie jest najlepszym miejscem do uprawiania językowej czy intelektualnej ekwilibrystyki. Esej, felieton, osobisty wpis dotyczący ważnej dla Ciebie sprawy – tak, tutaj można sobie pozwolić na odrobinę prywaty czy wręcz ekstrawagancji. Jeżeli jednak Twoja praca ma posłużyć szeroko rozumianemu marketingowi, warto się zastanowić dwa razy nad osobistym wydźwiękiem Twojego artykułu.
Lead, wypunktowania, nagłówki, śródtytuły, akapity – czyli wszystko to, co wprowadza odrobinę światła do tekstu – jest jak najbardziej wskazane. Ściana tekstu sprawdza się w twórczości noblistów, ale nie na blogach. Tematyka czy trudność poruszanego zagadnienia nie mają w tym przypadku znaczenia. Daj użytkownikowi możliwość złapania oddechu, nie każ mu koncentrować się zbyt długo.

Traktuj czytelnika z szacunkiem dla jego inteligencji. Czyli tak, jak chcesz, aby traktowano Ciebie. Clickbaity nie są chwytliwe, a pisanie z włączonym CAPS LOCKIEM nie sprawi, że Twój tekst będzie wyżej w wynikach wyszukiwania. Podobnie jak obecność potrójnych wykrzykników czy komunikatów w stylu „Kliknij, a Twoje życie zmieni się na zawsze!!”. Po prostu niech tytuł artykułu będzie adekwatny do jego treści.

Samo napisanie artykułu nie jest tak naprawdę trudne. Wystarczy, że skupimy się na tym, co chcemy czytelnikowi czy klientowi przekazać i jakiś tekst stworzymy. Sztuką jest jednak napisanie artykułu dojrzałego, który nie jest wyłącznie reklamą i laniem wody, a niesie za sobą wartość merytoryczną.

Kończąc artykuł warto przedstawić swoją opinię o danym temacie i pokazać, że nie przechodzimy obok niego obojętnie. Pokazanie swojej ludzkiej twarzy, znacznie poprawi wiarygodność artykułu i pokaże, że mamy zdanie na dany temat.

Zakończenie nie jest wymaganą częścią artykułu, jednak pozwala ona nawiązać kontakt z odbiorcami, dzięki czemu są oni bardziej skłonni do komentowania i wchodzenie w dyskusję z innymi użytkownikami.

To, czy dany artykuł zostanie dobrze przyjęty, często zależy nie od jego jakości a od grupy odbiorców. Pisząc artykuł, musisz więc wiedzieć do jakiej grupy docelowej dany tekst będzie kierowany, co znacznie ułatwi odniesienie sukcesu.

Pisząc tekst na jakikolwiek temat, pamiętaj o stosowaniu przedstawionych przez nas zasad, dzięki czemu Twoje artykuły nie tylko będą cieszyły się większą popularnością, ale też będą zachęcały do dyskusji.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *